MalteTheKooiker

Ät allt du hittar-dieten

Kategori: Allmänt

 
Jag har märkt att det finns många mat- och dietbloggar på internet, där inläggen handlar om vad man har ätit under dagen. Det verkar vara en rolig sak att göra, så nu ska jag testa i det här inlägget! Först vill jag bara säga att jag går på en speciell diet som kallas "Ät allt du hittar-dieten". Hittills har den fungerat väldigt bra, på tre och en halv månad har jag gått upp 8,6 kg! Mitt mål är att bli en stor och stark kooiker, men jag vill inte se tjock ut. Eller... för mig spelar det ingen roll, men min familj tycker inte att det är bra om jag blir tjock.. Jaja, nu ska jag berätta vad jag har ätit idag!
 
Frukost: Torrfoder och lite A-fil. Det låter kanske tråkigt, men det är superjätteasmegagott!
Lunch: Torrfoder. Lunchen får jag hos min dagmatte, och då har jag sällskap av mina dagiskompisar också. 
Middag: Torrfoder. Vilken tur att jag älskar torrfoder! 
 
Idag har jag tränat på lite trix, vilket innebär att jag har fått godis också :D Jag hittade även ett Länsförsäkringarkort som jag smakade på. Det var ganska gott, men lite torrt.. Jag har såklart tuggat på mina leksaker och på pinnar i trädgården. 
 
Jaa.. det var nog min matdag. Jag kan förstå att ni blir lite avundsjuka, men alla klarar inte av "Ät allt du hittar-dieten". Man måste börja i små steg, kanske bara en smakbit på den där ljusstaken, eller en liten sked torrfoder. Ta det i lagom takt!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: