MalteTheKooiker

Flyghundar

Kategori: Allmänt

 
Här är en bild på mig i skogen på Mollön, visst är jag snygg? Jag tycker att det ser häftigt ut att mitt öra är suddigt, det blev så för att jag är så bra på att vifta på öronen! :D Till vänster ser ni förresten mina största fiender: flyghundarna! Varje gång jag ser en flyghund vill jag bara jaga den, de ser så roliga ut att jaga! Med deras lustiga tassar och öron vid mitten av kroppen som de kan flyga med! Det är nog den konstigaste hundras jag har sett i alla fall. 
 
Just nu är jag på hunddagiset, men snart kommer pappa och hämtar mig. Det är jättekul på hunddagiset, men det roligaste i hela världen är när jag kommer hem och får hälsa på resten av familjen. Då springer jag fram och tillbaka, och jag är noga med att hälsa på alla lika mycket. Fem sekunder hos varje person i taget brukar vara lagom. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: