MalteTheKooiker

Fotomodell

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag skrev i inlägget under att Lisen ville fota fina bilder på mig, och eftersom jag var på bra humör tänkte jag att jag ska visa mig från min finaste sida. Jag började med ett vackert leende där jag visade alla mina fina vita tänder. 
 
Sedan sa Lisen att jag skulle sätta mig som vanligt och titta in i kameran, men det skulle ju bli en sån tråkig bild, så jag la öronen snyggt på huvudet istället. Bilden blev väldigt bra om jag får säga det själv!
 
Sedan verkade det som att Lisen ville ha en alldeles vanlig bild, och vad gör man inte för familjen. Min favorit är i alla fall den första, vilken är er favorit?
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Jag gillar helt klart bilden där du ler så vackert ;-)
    kram från gammelmatte o gammelhusse

    2013-09-12 | 22:40:41
    Bloggadress: http://www.cirtaps.com

Kommentera inlägget här: