MalteTheKooiker

Kooikerträff

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på kooikerträff! Jag fick träffa min pappa Tomba, min mormor Unica, min nya kärlek Monci och massa roliga kooikermänniskor.
 
I bilen innan vi begav oss iväg till Grästorp ↓                   Framme vid platsen där vi samlades ↓           
 
Min pappa Tomba. Jag hoppas att jag ser ut som honom när jag blir stor!
 
Denna klöv spårade jag upp helt själv! 
 
Innan vi skulle ut och spåra.
 
Min mormor Unica. Hon var jättesnäll, men hon gav mig en arg blick när jag kollade på hennes klöv som hon spårat upp. Då slutade jag kolla.
 
Jag kommer inte ihåg vad den här Wetterhounen hette, men jag gillade henne ändå. Fast det var lite läskigt när hon ville hälsa på mig, hon var så stor!
 
Detta är Minja, 12 veckor. Låt er inte luras av hennes söta och oskyldiga blick, när vi hälsade var hon så läskig att jag fick backa undan! Jag som ändå är den tuffaste kooikerhondjen i världen.
 
Monci. Min vän. Min kärlek. Min själsfrände. Vad finns det att säga om denna underbara hund? Hon är en fantastisk spårhund och en jätterolig kompis. Jag längtar redan till nästa gång vi ses!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: