MalteTheKooiker

Mollön

Kategori: Allmänt

 
I söndags var jag och min familj på Mollön och gick en promenad. Det var kul, även om Moa och Lisen inte ville gå lika fort som jag. Ibland tror jag att de är lite tröga, jag visade jättetydligt att jag ville springa hela rundan, men de envisades ändå med att gå i snigeltakt. Till slut kom vi fram till en strand och där fick jag springa av mig i alla fall. Fast egentligen ville jag springa bort till alla solande badgäster som låg på andra sidan berget, men det fick jag inte. På promenaden fick jag även posera och leka fotomodell, Lisen ville fota massa bilder. Jag har bara bott i familjen i drygt tre månader, men jag tror ändå att det finns fler bilder på mig än alla andra familjemedlemmar tillsammans! Det är tur att jag är så snygg framför kameran!
 
På Mollön grävde jag också det djupaste och coolaste hålet i hela Uddevalla! Ni ser ju själva; hela mitt huvud fick plats! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: