MalteTheKooiker

Det här är jag

Kategori: Allmänt

Bilden är lånad från Lisens blogg.
 
Jag är en glad, envis, krävande, ibland tjurig, söt, sprallig och gosig kooikerhondje på drygt fem månader. Jag bor i Uddevalla med min familj. Mina favoritlekar är att bli jagad och att springa efter bollen. Enkla tricks är inget problem, jag kan både sitta, ligga, stanna kvar och jag har precis lärt mig high five. Eftersom jag älskar godis har jag inget svårt med motivationen. I min blogg får ni följa min vardag, och eftersom jag älskar egopix kommer ni att få se mycket av de här, men jag är så söt så det gör säkert inget.
 
Ha en bra kväll, nu ska jag fortsätta sova. Godnatt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    bästa. bloggen. nånsin!

    Svar: Haha jag är bäst :D
    lisensfoto.blogg.se

    2013-09-10 | 19:17:12
  • Millo säger:

    Jag är ditt största fan Malte! Hoppas jag vågar fråga om autograf när vi ses :)

    Svar: Åh vad trevligt! Det är bara att fråga, jag är inte så farlig som jag ser ut!
    lisensfoto.blogg.se

    2013-09-10 | 21:09:11

Kommentera inlägget här: